Dag 1 #FLOWER SHOP


Nu ik een blog start, ga ik proberen deze week elke dag een kaart te posten. Dan kunnen jullie een beetje een idee krijgen van wat ik maak.
Al een tijd stonden de Flower Shop stamps en de bijpassende Pansy punch hoog op mijn verlanglijstje. Nu ik mijn starterspakket regelde, heb ik ze snel gekocht. Jammer genoeg zijn mijn Stampin' Pads nog niet geleverd, maar gelukkig heb ik de Many Marvelous Markers in a case en kun je de stempels ook daarmee kleuren. 



Ik heb  de kleuren Bermuda Bay, Tempting Turquoise en Island Indigo gebruikt voor de bloemen. De tekst komt uit Simply Celebrate (jammer genoeg niet meer in de collectie) en is net als de achtergrond in de kleur Old Olive. Voor de achtergrond gebruikte ik de embossing folder Arrows. Uit het papier Bermuda Bay sneed ik nog een vierkant en ponsde ik 3 zegels met de Postage Stamp punch. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Reacties