Dag 6 # GIFTCARD

Gisteren zag ik een film op youtube (ben alleen de link vergeten op te slaan, zodat ik deze kan plaatsen) met een mooie giftcard. Vandaag ben ik meteen met dat idee aan de slag gegaan.
De voorkant is gemaakt met het Design Papier Moonlight. Voor de vlinders en bloemen gebruikte ik de nieuwe kleuren Hello Honey, Lost Lagoon en Blackberry Bliss. De bloemen stansde ik met een Die uit de serie Flower Fair Framelits. De kleine bloemen maakte ik met de Petite Petals Stamps en bijpassende Punch. Ik heb ze in verschillende lagen op elkaar geplakt mbv Stampin' Dimensionals. De vlinders zijn gemaakt met de embosslit Beautiful Wings. Deze embossed en snijdt tegelijk.Ik heb de vlinders alleen in het midden vastgeplakt, zodat je een extra effect krijgt. De tekst komt uit de set Six-Sided Sampler. En dan de verrassing....

Wat een leuke manier om een tegoedbon te geven toch? Ik gebruikte 2 vellen van het Moonlight design papier. Je snijdt eerst deze 2 papiertjes op maat: 10x15 cm (mijn kaart is 15 cm breed). Daarna scoor je ze op 2,5 cm (x15 cm). Beide plak je eerst op de bodem vast. De achterste plak je vast tegen de achterkant van de kaart. Waar de 2 delen bij elkaar komen plak je Sticky Strip. Voor dat je deze 2 tegen elkaar plakt, moet er eerst een stukje enveloppe tussen (voor de tegoedbon). Hiervoor plak je een kleine enveloppe eerst dicht (een enveloppe voor note card uit de gids van Stampin' Up! past perfect). Je snijdt door, precies zo diep als je wilt dat de tegoedbon erin valt. Ik heb nog een stukje design papier erop geplakt en een opening geponsd met een circle punch. Daarna stop je het envelopje tussen de 2 helften en plakt de helften tegen elkaar. Nog wat bloemen en vlinders als versiering en je Giftcard is af. 
ps dankjewel Lianne voor het helpen!

Reacties

Een reactie posten