Holiday Home

De titel van een nieuwe set van Stampin' Up! sprak mij aan dit weekend, vooral het eerste woord "Holiday". Ik ben deze zomer gaan duiken op CuraƧao. En dit weekend ben ik begonnen aan het foto album. Wat een mooi eiland. En rijdend over het eiland zie je al die mooie gekleurde huizen. Ik word daar echt vrolijk van. Vandaar deze kaart. Even weer terug naar die azuur blauwe zee en het vrolijk gekleurde eiland.
Ik gebruikte de stempelset "Holiday Home" uit de nieuwe herfst/winter catalogus. En de bijpassende "Homemade Holiday" Framelits Dies. Ik gebruikte  VersaMark, Stampin'Emboss Powder White en de Heat tool voor de huizen op de voorgrond. En daarna sneed ik ze uit en plakte ze in 2 lagen op. Gebruikte kleuren: Bermuda Bay, Dafodil Delight, Melon Mambo, Old Olive, Real Red, Rich Razzleberry, Tangerine Tango en Whisper White. Het tekstje komt uit de set nieuwe set "Good greetings". Deze kun je verdienen als gastvrouw met een party (vanaf omzet €300,-). 


Groetjes Mandy


Reacties

Een reactie posten