Veels te gezellig....

Vorige week vrijdag kwam ik terug van Curaçao en mijn agenda stond meteen vol met 2 workshops Er kwamen voornamelijk mensen die heel creatief zijn en kaarten maken, maar ze hadden nog nooit kaarten gestempeld. Een leuke uitdaging dus....
Ik bedacht om 2 kleuren inkt en 2 stempels te combineren. En zo heb ik een serie "eenvoudige" kaarten gemaakt met "Papillon Potpourri" en een van mijn favoriete sets "Gorgeous Grunge" in de kleuren "Real Red" en "Coastal Cabana". Het waren 2 hele gezellige workshops en iedereen ging erg enthousiast weg, met de vraag; wanneer gaan we weer om tafel? Het was zo gezellig dat ik helemaal vergat om foto's te maken......Dus heb ik alleen de foto van de voorbeeld kaarten.

Een heel fijn weekend, 
Mandy

Reacties

  1. Leuk van die enthousiaste mensen. Je kaartjes zien er dan ook onwijs mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, mooi deze kleurencombinatie! Vlinders, daar houd ik sowieso van en de clean and simple style is ook aan mij besteed. Leuke kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten