Leuke actie & Watercolor workshop

Afgelopen donderdag gaf ik thuis een workshop Watercolor. Een van mijn favoriete technieken!
Je kan hier op zoveel verschillende manieren mee aan de slag. Ik koos er 3 voor deze avond uit.
De eerste techniek: Je maakt een afdruk mbv VersaMark en Stampin'Emboss Powder. Daarna kleur je deze afbeelding in met Inkt en een Aqua Painter. Zoals je ziet, zelfde techniek, maar heel verschillende resultaten

De tweede techniek: je kleurt eerst je achtergrond met Inkt en een Aquapainter. Daarna stempel je een afdruk met StãzOn Ink. Ook hier weer hele mooie verschillende resultaten.

De laatste techniek op deze avond: Je maakt je Watercolor Paper helemaal nat. Ik gebruik hiervoor een Stampin'Spritzer. En terwijl je papier droger wordt ga je stempelen, laag over laag. Wanneer je papier helemaal weer droog is stempel je er een tekst op met Stãzon Ink.

Het was weer een hele gezellige workshop. Wil je ook een keer een workshop volgen kijk dan bij de tabbladen "workshop" en "agenda Workshop".

ACTIE!!
In de maanden November en December heb ik nog een speciale actie. Neem je een nieuwe klant mee naar een workshop bij mij thuis, dan krijg jij de workshop gratis!

Reacties

Een reactie posten