Sneak preview

November is begonnen, dus nu moet ik echt gaan beginnen aan kerstkaarten. Ook al liggen er nog zoveel mooie stempelsets van Stampin'Up! op me te wachten die ik kreeg in Brussel. Vandaag dus eens lekker gaan zitten en mijn tafel lag helemaal vol. Deze week ga ik jullie laten zien wat ik allemaal gemaakt hebt.
Vandaag eerst de "Festival of Trees"met bijbehorende "Tree punch". Komende donderdag geef ik een workshop en gaan we 5 unieke, persoonlijke, verschillende kaarten maken met deze set. Een van de kaarten laat ik vandaag alvast zien. Heb je ook zin om te komen, reserveer dan een plek (mail naar mandybuckens@gmail.com).Als extraatje verloot ik deze avond ook een stempelset van Stampin'Up!

Groetjes Mandy


Reacties

  1. Dit is een prachtig kaartje Mandy! Ik heb zin in donderdag!
    Groetjes nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten