Een vriendinnen-avond

Vorige week woensdag ben ik met een heel stel vriendinnen rond de tafel gaan zitten.
Ik wilde eens wat "anders" maken met de spullen van Stampin' Up! en dit vaasje bracht mij op het idee!


Ik dacht gelijk aan de tekst "HAPPY" van de "Hello You Thinlits Dies"en het vlindertje deed me denken aan de "Elegant Butterfly" of de "Bitty Butterfly" Punch. 

INSPIRE...1 van de 3 woorden die Stampin'Up! iedere keer herhaalt.
Dit werd het thema van deze avond!
Iedereen begon en de ideeën vlogen om me heen....ook mijn spullen werden aan alle kanten te voorschijn gehaald. Haha....sommigen weten goed de weg :-)

Het was heel gezellig, natuurlijk met 9 vrouwen om een tafel, werd er heel wat afgekletst. Sommige vaasjes waren dan ook nog niet af aan het einde van de avond. Om jullie toch een idee te geven van deze creatieve avond, hier een aantal vaasjes.

gemaakt door Wanda

Mijn vaasje

En tja dan moet ik toch eerlijk zijn....2 dames hadden nog nooit gewerkt met SU, sowieso niet met stempelen, kaarten etc. En deze dames waren gewoon klaar en hadden tijd over....ze hebben nog een mooie bloem gemaakt voor in de vaas. 

 

                                                Frouke                                    Sandra

En na deze avond dacht ik: "Dit is echt zo leuk om te doen, misschien wel een leuk idee voor een workshop?!"
Laat maar weten wat jullie daarvan denken.

Fijne dag verder.
Groetjes Mandy

Reacties