Mannen.....

Mannenkaarten...zo moeilijk om te maken.... tenminste dat hoor ik steeds om me heen. En ja... ook ik vind het altijd wel iets lastiger. Een jongenskaart lukt vaak nog wel, maar echt iets voor een man....
Nu heeft  SU echt een leuke stempelset en designpapier voor mannen in de lente/zomercatalogus staan. Ik had er echt zin aan om ermee aan de slag te gaan. En toen viel mijn oog op zo'n leuk doosje, dat ik dacht....ja dat ga ik maken.
Meestal is het toch geld geven aan een man, voor zijn verjaardag.
Hoe leuk is het, om het hierin te geven??


En ja dit weer is heerlijk, maar op de een of andere manier wordt mijn foto niet helemaal zoals ik zou willen. Misschien moet ik toch eens mijn digitale spiegelreflex weer te voorschijn halen.

Heb je ook zin om eens aan de gang te gaan met "mannenkaarten"schrijf je dan in voor de workshop van 6 mei. Heb je evt alvast iets leuks voor vaderdag liggen. 

Fijne dag
Mandy

Reacties

Een reactie posten