Liebster Arward...deel 1

Sommige berichtjes geven je zo'n fijn gevoel....en ik voel me helemaal vereerd....Sarah gaf mij een
Genomineerd !De
Sarah heeft zelf ook een heel leuk blog Syriandertje. En ik mag deze award van haar nu ook op mijn blog plaatsen. 


De Leibster Award 
is een virtuele award voor beginnende of kleine bloggers 
om de persoon achter het blog beter leren kennen
en om aan te geven 
dat je zijn of haar blog echt de moeite waard vindt. 

voor Sarah

De regels:
Je bedankt de persoon die je genomineerd heeft en plaatst een link naar zijn of haar blog.
Je beantwoordt de 11 vragen die je hebt gekregen bij de nominatie.
Je nomineert zelf 5 tot 11 andere bloggers en brengt hen op de hoogte.
Je mag zelf niet terug genomineerd worden.

Ik vind dit echt heel leuk maar ik dacht het zijn wel heel veel vragen, dus doe ik het lekker in 2 keer. En plaats daarbij een aantal oude en nieuwe kaarten en foto's. Zo wordt het voor jullie ook een leuk verhaal.


En dan hier mijn antwoorden op  de eerste 6 vragen

Waarom ben je een blog begonnen?
Ik begon als demo bij SU en de woorden Create- Share-Inspire horen daarbij. En met een blog is dit natuurlijk heel fijn om te doen. Zelf wat maken, delen via mijn blog en hopelijk andere inspireren. Zoals de blogs van andere mij inspireren.

mijn eerste kaartje op het blog vertelde het al 

Omschrijf jezelf in 3 woorden:
Tja dan roep ik natuurlijk mijn hulptroepen in en die riepen: 
Creatief, spontaan, behulpzaam
Daar kan ik me in vinden.

handig op een beurs deze eigenschappen

Wat zou je nog graag willen of kunnen leren?
Ik zie echt hele mooi watercolor creaties op pinterest, dat zou ik heel graag 
willen leren en kunnen maken.

Mijn creatie watercolor die goed lukte

Wat voor werk doe je?
Ik ben moeder van 2 lieve jongens en ben verder in en om het huis aan de slag.

Trost op mijn 2 zonen

Wat doe je naast bloggen nog meer?
Ik kook graag, lees veel, actief reizen met mijn gezin, wielrennen (al moet ik dit jaar nog starten), gezelschapsspelletjes met de kids  en lekker bezig zijn in mijn moestuin. 

Duiken in CuraƧao

Op welke creatie van jezelf ben je het meest trots? 
Ik geniet heel erg van stempelen, en vooral dan het combineren met watercolor of blendabilities. 
Het meest trots ben ik dan denk ik op die kaarten.

Kleuren met blendabilities en het leverde mij een plek op in de top 3 van lift challenge #83

Zo na het beantwoorden van de eerste vragen, vind ik dat ik alvast 3 dames mag nomineren :)
Deze dames verdienen het echt, dus ik wil graag nomineren voor een liebster award


Annemarieke     http://koefje.blogspot.nl/
Nicolet               http://cleanandsimplebyme.blogspot.nl/
Petra                  http://peetje1983.blogspot.nl/

Jullie zijn niet verplicht om mee te doen maar misschien vinden jullie het wel leuk dat andere bloggers/blogsters jullie leren kennen :) Ik vind in ieder geval jullie creaties heel mooi en wil op deze manier laten weten dat ik een "liebster" ben van jullie blog!!

Groetjes Mandy




Reacties

  1. Wauw ! Heel leuk om te lezen ! Ik kijk al uit naar deel 2 . Het thank you kaartje is heel mooi ! Ik ben heel blij dat ik je een liebster award gegeven heb !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten