World Cardmaking Day

Vandaag is het World Cardmaking Day. Dit jaar wilde ik dat niet ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom had ik het volgende bedacht:

Een kaart maken en versturen naar iemand anders en jij krijgt natuurlijk een mooie kaart terug. J
Het is toch altijd leuk om iets voor een ander te maken en leuke post te krijgen….

En ik kreeg veel positieve reacties. Vandaag plaats ik al die mooie kaarten die al aangekomen zijn of onderweg zijn. Zonder specifiek de namen bij de kaart, want als er nog een kaart onderweg is, zou de verrassing voor de ontvanger weg zijn.

Bedankt Anja, Angie, Annemieke, Anouk, Elly, Esmiralda, Gerda, Lida, Margo, Marleen, Nel, Nicolet, Nies, Sarah en zelf heb ik ook meegedaan. Er zijn iets meer kaarten dan namen....maar dat klopt :
















Een speciaal applaus voor de kinderen Jesse, Margriet, Tim. Zij wilde ook graag meedoen en maakte een (of meer) mooie kaart.









Iedereen een hele fijne dag gewenst, vol creativiteit en plezier! 
Groetjes Mandy







Reacties

  1. Wat een leuke post ! Volgende keer laat ik mijn kinderen of wie wil ook meedoen , nu was er wat weinig tijd en een drukke week . Maar iedereen maakte iets moois !! Nu ben ik echt benieuwd welke ik ga ontvangen . Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn alle kaarten geweldig geworden, zowel die van de volwassenene, als die van de kinderen!! Het was geweldig om te doen. Op naar een volgende keer. :-)
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten