In the meadow

Zoals ik vorige week woensdag al schreef, wilde ik een kerstkaart gaan maken met de mooie set "In the Meadow". Ik combineerde deze set met de stempelset  "Lovely as a Tree". Ook zo'n mooie set uit de jaarcatalogus. Het resultaat.....



Om de hertjes extra glans te geven, gebruikte ik de "Wink of Stella". Op een foto is het moeilijke te zien, maar de hertjes krijgen een hele mooie glitterlaag. 


En natuurlijk zat mijn moeder weer bij me aan tafel en maakte we zo dezelfde kaart, maar toch net weer anders.

Volgende week woensdag weer een nieuwe kerstkaart...eens even nadenken welke set ik nu weer tevoorschijn haal.....



Groetjes Mandy

Reacties

  1. Die herten zijn zo lief! Een prachtig tafereel heb jij, hebben jullie gemaakt. Prachtig gestempeld, mooie diepte gecreƫerd. Top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi landschapje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi stempelwerk!
    Weer een kerstkaart klaar :)
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten zijn geworden. Toen ik de set dacht "tjah" maar nu ik het zo zie, echt een hele mooie combi.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten