Love Blossom DSP Kit

Het is januari en ik vergeet helemaal de Designpaper Kit erop te zetten. Ik ben gewoon zo enthousiast bezig met workshops, project life, (kerst)kaarten etc, dat ik helemaal de kit vergeet. Niet om samen te stellen, want dat had ik allemaal op tijd klaar.


Deze keer heb ik gekozen voor het dsp "Love Blossom"
Tijdens de party's bleek dit designpapier al erg favoriet. Het is ook echt zo mooi, en niet alleen te gebruiken voor "Love" maar voor zoveel meer. Zoals bijvoorbeeld deze kaart


De twee zijde van dit papier zijn weer heel verschillend, de ene kant heel veel roze, de andere kant veel rustiger en neutraler.......
                            

Natuurlijk zit er bij de kit weer heel veel extra's en een leuke beschrijving van 4 projectjes die je met deze kit kunt maken. En dan hou je nog genoeg over om verder mee aan de slag te gaan.
Wil je meer weten, klik dan HIER, of wil je snel met dit pakket aan de slag, mail dan naar mandybuckens@gmail.com

Groetjes Mandy

Reacties