Happy Birthday

Gisteren werd mijn nichtje 21 jaar. En daar hoort natuurlijk een kaart bij...ik moest daarvoor wel een beetje uit mijn comfort zone. Ze houdt namelijk van roze, hartjes, bloemen.

Gelukkig is er een hele mooie nieuwe serie, die hier goed bij past. Ik heb de stempelset "Bloomin'Love" en bijpassende thinlits dies "Bloomin'Heart" erbij gepakt. En mijn laatste Designpaper Kit tevoorschijn gehaald met het DSP "Love Blossoms".



En zo werd het een roze/hartjes/bloemen kaart, die ik stiekem zelf toch mooi vind. Crumb Cake en roze, dat blijft voor mij toch een mooie combinatie.
Zo nu zondag lekker bij haar langs en haar verjaardag echt vieren.

Fijn weekend
mandy

Reacties

  1. Mooi modelletje in leuke kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart. Vind de combinatie van Crumbcake met een zachte pastelkleur altijd mooi!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje is het geworden! Zal ze vast heel blij mee zijn! 😊

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten