Ja het is af....

Afgelopen maandag was het Project Life dag, maar zoals ik al vertelde was het er niet van gekomen om week 3 af te krijgen.
Dus krijgen jullie vandaag week 3 te zien....want tja, maandag moet week 4 alweer klaar zijn.
Gelukkig had ik deze week een Project Life "date" met 3 vriendinnen en zo gingen we samen aan de slag. Dat zorgt er echt voor dat je elkaar heerlijk inspireert.

Deze keer heb ik nog meer gewerkt met "kant-en-klaar" producten. En voor zo'n week album is dit toch wel een hele goede manier.



Eigen kaartjes en embellishments maken blijft heel leuk en verslavend, maar dat ga ik toch wat meer toepassen in mijn andere PL albums. Nu met overlays en enamel dots, wordt het al snel een mooi geheel.



Maandag  week 4 en daarmee sluit ik dan alweer de 1e maand van 2016 af.
Nog 11 te gaan... gelukkig.

Fijn weekend
Mandy

Reacties

  1. Was gezellig van de week om zo samen bezig te zijn.
    Je week is weer prachtig geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten