Glans

Ik vind het de laatste tijd heerlijk om te experimenteren......
Dus deze week een kerstkaart gemaakt op glanspapier.
Ik vind dat dit zo'n mooi effect geeft en helemaal past bij kerst. Ik ben aan de slag gegaan met de sets "Vintage Leaves" en "Reason for the Season"


Het was de eerste keer dat ik probeerde de bladeren in te kleuren op glans papier, met een wattenstokje en inkt. Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar het verloop in kleuren is wel mooi geworden .

Hier is dat nog wat duidelijker te zien. 
De kerstroos heb ik afgedrukt op Whisper White, om zo een duidelijk contrast te krijgen. 
Vanavond weer een workshop en ook daar gaan we aan de slag met glans papier en nieuwe technieken.....het resultaat laat ik snel zien.
Maar eerst morgen de Bloghop....samen met veel collega demo's uit Team Utopia gaan we "hoppen" dwz door op een link in het bericht te drukken "hop" je langs al onze blogs en iedereen heeft gewerkt met nieuwe sets uit de catalogus die volgende week in gaat...dus tot morgen, ik heb er zin in...

Groetjes Mandy 

Reacties