Sneak peek

Het is alweer even geleden dat ik een bericht geplaatst heb, maar ik heb niet stil gezeten. De nieuwe catalogus komt bijna uit. Het voordeel als demo is dat wij de catalogus altijd al iets eerder mogen inzien en daarnaast kunnen we een paar producten alvast bestellen. Daarmee ben ik lekker aan de slag gegaan. Binnenkort geef ik namelijk weer een aantal party's en daar horen natuurlijk voorbeelden bij.
Nu dus de hoogste tijd om jullie al een beetje te laten zien waar ik mee bezig ben geweest
Vandaag een kaartje met het nieuwe dsp: Playful Palette


Dit is dsp met oa een aantal nieuwe kleuren; Peekaboo Peach, Sweet Sugarplum en Emerald Envy. Ik werk er nu al even mee en ik moet zeggen dat ik steeds verliefder word op deze mooie kleuren. Heb je zin om met de nieuwe inktkleuren in het echt te werken.....kom dan naar één van de GRATIS party avonden. KLIK HIER

Groetjes Mandy

Reacties