Let it snow, let it snow, let it snow........

Goedenmorgen. Ik hou van de zon en juist dan is het extra leuk om al met de kerstkaarten bezig te zijn. Elke week als ik aan de slag ga, stromen de kerst liedjes door mijn hoofd en ook uit mijn mond. Gelukkig zit ik altijd alleen met mijn moeder, want een zangtalent ben ik echt niet.
Deze week zat "Let it snow" van Vaugh Monroe in mijn hoofd , dus heb ik het ook laten sneeuwen in mijn kaart. 

In de nieuwe catalogus staan de foam adhesive strips. Dit zijn super handige 3D strips om te gebruiken bij schudkaarten. Je kunt ze mooi in 1 keer rond plakken, zodat je schudmateriaal er niet tussenuit kan vallen.  




Met de stempelset Lovely as a tree maak je toch de mooiste kaarten en zeker ook voor kerst.  Zelfs de kersttakken aan de bovenkant zijn gemaakt met deze set.




Zie je de sneeuw achter hertje. Dit hertje komt uit een oude set van Stampin'Up! maar paste perfect bij het landschap. 

Gebruikte materialen
Stempelset: Lovely as a tree, 
Cardstock: Whispering White
Inkt: Always Artichoke, Old Olive, Real Red, Soft Suede
Diversen: Foam adhesive strips, window sheets, dimensionals


Groetjes Mandy

Reacties