nummer 2.......

Vandaag de 2e kerstkaart, gemaakt mijn mijn watercolor a5 achtergrond. Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de Large Letters Framelits.


De letters haalde ik uit Glimmer Paper Dazzling Diamonds, kijk eens hoe ze schitteren......


En natuurlijk zat ik samen met mijn moeder en zij koos voor Glimmer Paper Silver.

Door de kaart verder rustig te houden komen zowel de letters als het achtergrond papier mooi uit.....

Ik ga bijna op vakantie...4 weken trekken door Amerika. Aanstaande vrijdag gaat daarom even mijn laatste verzamelbestelling eruit, zodat jullie de spullen in huis hebben voor ik wegga. Half augustus kom ik weer terug en start ik weer met verzamelbestellingen. Wil je graag nog wat hebben, mail het dan snel door naar mandyuithol@gmail.com

Gebruikte materialen:
Stempelset:
Cardstock: Garden Green
Inkt: Garden Green, Cucumber Crush, Wild Wasabi
Overig: Large Letters Framelits, Glimmer Paper Silver en Dazzling Diamond, Window Sheets, Washi Tape (retired)

Groetjes Mandy





Reacties