Embellished Ornaments......

Ik vind het heerlijk om op Pinterest lekker rond te kijken. Er staan echt zoveel mooie kaarten op, dat ik die ook graag wil maken: "Case-en" noemen ze dat. Dat is ook met deze kaart. De techniek van de kerstballen wilde ik ook graag een keer proberen. Ik heb de Embellished Ornaments tevoorschijn gehaald en ben samen met mijn moeder aan de slag gegaan. 


Om de kerstbal in 2 kleuren te krijgen heb ik eerst de stempel geïnkt met de lichtste kleur en daarna met een dauber de donkere kleur op de randen van de stempel aangebracht. En als je dan een afdruk maakt, krijg je dit effect. 


En zo vind ik het dus heel leuk om een kaart te "pinnen"op Pinterest en deze te Case-en, zo leer ik steeds meer technieken en mogelijkheden met de inkt van Stampin'Up! Want echt met deze inkt is toch alles mogelijk.....


Gebruikte materialen:
Stempelset: Embellished Ornaments
Cardstock: Night of Navy, Perfect Plum, Whisper White, Foil Sheets Gold
Inkt:Old Olive, Cherry Cobbler, Night of Navy, Bermuda Bay, Perfect Plum, Wisteria Wonder
Overige: Delicate Ornament Thinlits, Sponge daubers

Groetjes Mandy

Reacties

  1. Create and share, ja, dat is het mooie van bloggen, we doen inspiratie op en leren van elkaar.
    Ik vind de blauwe variant echt super! tja, blauw is dan ook mijn lievelingskleur (-;

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten