Happy Birthday

Vandaag wordt mijn oudste zoon Nick16 jaar. En dat vieren we in Boston, wat een speciale plek om je verjaardag te vieren, toch?! En vandaar vandaag geen kaartje van mij, maar van mijn andere zoon Tim. We verrassen Nick vandaag met een hele grote stapel kaarten, meegenomen vanuit Nederland van vrienden, familie en vele vrienden die ik heb leren kennen via Stampin' Up! En natuurlijk wilde Tim ook een hele speciale kaart maken voor zijn broer. En het is een " Neverending Card" geworden met de set Bella & Friends en een beetje hulp van de sets Ballon Celebration en Party with Cake. Hoe mooi is deze kaart geworden........








Ik ben echt trots op mijn 2 boys en ga deze dag heerlijk genieten......

Gebruikte materialen:
Stempelset: Bella & Friends, Party with Cake, Balloon Celebration
Cardstock: Pacific Point, Whisper White

Groetjes Mandy

Reacties

  1. Een 'never ending card' wil ik ook nog eens proberen te maken, zo een gaaf model!
    En dat stempelsetje is zooo leuk, echt schattig!
    In Boston, gaaf! Gaan jullie vaker in de USA op vakantie? Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten