Het is bijna zover......

De nieuwe seizoens-catalogus komt bijna uit....en ik kon al even met enkele sets aan de gang. Een van de eerste sets die me erg aantrok is Star of Light. En er staat ook zo'n leuk voorbeeld van deze set in de catalogus. Nu ik net terug ben, na 4 weken Amerika, vind ik het heerlijk om vaak eerst een aantal kaartjes te Case-en. Dus eindelijk weer lekker de schuur in en aan de slag met de mooie nieuwe producten van Stampin'Up!


En zoals altijd zijn de kaartjes toch weer verschillend geworden.



Zoals je ziet zitten er ook weer mooie dies bij deze set: Starlight Thinlits Dies. En niet alleen kun je de sterren uit het papier snijden, er zit ook een dies bij die een ster in je papier stanst...dat zie je terug in het vellum hierboven.

Nog even een close-up foto om de witte ster uit Dazzling Diamonds Glimmer Paper te laten zien...zo mooi.

Aankomende maandag en woensdag geef ik een gratis party. Op deze avonden kun je oa voorbeelden in het echt zien en een make-and-take maken met nieuwe producten. Heb je zin om langs te komen, meld je dan snel aan, er zijn nog een paar plekjes vrij.....klik hier voor meer informatie.

Gebruikte materialen:
Stempelset: Star of  Light
Inkt: Night of Navy, Pool Party
Cardstock: Crumb CakeNight of Navy, Pool Party, Sweet Sugarplum, MArina Mist, Whisper White, Vellum, 
                   Dazzling Diamonds Glimmer Paper
Overige: StarlightThinlits Dies, VersaMark, Silver and White Stampin'Emboss Powder, Silver Metallic Thread, Rhinestone Basic Jewels

groetjes Mandy




Reacties