Candy Lane

Even een kort blogbericht. Met toch veel nieuwtjes erin...

Sommige van jullie weten het al.....en ik merk dat steeds meer mensen het ontdekken; mijn
online workshop
Voor de maand oktober heb ik gekozen voor het DSP van Candy Lane. Zelf was ik meteen weg van dit DSP uit de nieuwe herfst/winter catalogus.



Deze keer heb ik gekozen voor een mooie (gift) card en een leuk doosje. Daarnaast heb ik ook een paar voorbeelden van kerstkaarten ermee gemaakt.

Heb je interesse kijk dan snel HIER


Morgen is het 1 oktober en World Card Making Day. Natuurlijk laat ik dat niet zomaar voorbij gaan. Met mijn eigen team hebben we allemaal een naam getrokken en voor elkaar een kaart gemaakt...het resultaat vinden jullie morgen aan het einde van de middag op mijn blog.

Ook Stampin'Up! wil deze dag vieren en dat doen ze met een leuke actie





Ook start het nieuwe jaar voor Stampin'Up! morgen en dat 
vieren we de hele maand oktober met een leuke actie.


Voor meer informatie mail me gerust
mandybuckens@gmail.com



Groetjes Mandy


Reacties

Een reactie posten