Muizen...

Ik hou van watercolor!! En toen ik de nieuwe herfst/winter catalogus zag werd ik meteen verliefd op de muisjes. De Merry Mice stempelset moest ik echt bestellen. 



Deze muis is toch te schattig?! En in de set zitten nog heel veel vriendjes en vriendinnetjes van deze muis. En met de inkt van Stampin'Up! is inkleuren echt een feestje, vind ik. En heeft je kaart verder heel weinig nodig.



Ook deze kaart maakte ik voor de party eind augustus en dus even zonder mijn moeder. Maar zoals ik al in het vorige blogbericht zei, afgelopen weekend ben ik samen met haar weggeweest en in het volgende bericht zal ik jullie wat laten zien.

Gebruikte materialen:
Stempelset: Merry Mice
Inkt: Basic Black, Pool Party, Pear pPizzazz, Soft Suede, Old Olive, Blushing Bride, Delightful Dijon, Real Red
Cardstock: Old Olive
Overige: Washi Tape (retired)

Groetjes Mandy

Reacties

Een reactie posten