Wat was het stil......

Het is even stil geweest vanuit mijn kant. Sinds een paar weken ben ik druk met revalideren en heb ik wat minder tijd om te bloggen.

Morgen is het weer hoog tijd voor een kerstkaartje....vandaag is het tijd om de leuke actie van Stampin'Up! voor  deze maand bekent te maken;


9 stempelsets  kun je deze maand aanschaffen met 25% korting




Ik ben zelf oa. helemaal weg van de Merry Mice stempels.

En dan nog een leuk nieuwtje. 
Iets waar ik zelf al een tijd op zat te hopen dat Stampin'Up! er ook mee zou komen en mijn geduld wordt beloond!! Stampin'Up! heeft nieuwe stanzen met een gestikt randje. En wat ik helemaal fijn vind: in 1 set zitten 3 modellen, rond, ovaal en vierkant en allemaal in 4 verschillende maten. De set kost €36,-


Zoals altijd bestel ik aankomende vrijdag....dus als je wat mee wilt bestellen, mail me gerust.

mandybuckens@gmail.com


Groetjes Mandy

Reacties

  1. Leuke prijs voor 12 mallen. Ik heb ze hier en daar al van andere merken.
    Jouw kaartje is leuk.
    Revalideren? Toch niks ernstig.
    Veel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stansen he!!
    Succes met je revalidatie. Kusssss...
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten