Nieuwe catalogus

Op het moment ben ik even niet zo frequent met het plaatsen van mijn blogberichten, maar dit komt door mijn revalidatie op dit moment, zoals ik al eerder over berichtte..

Het voordeel van een demo zijn van Stampin'Up is dat ik al eerder mag orderen, dus ik heb al het een en ander in mijn bezit. En ik kan jullie vertellen...er zitten hele mooie sets bij!!!
Dit is er een van... de stempelset Nailed It en de bijbehorende framelits Build It.
Een prachtige toevoeging voor mannenkaarten. Er zit ook een hele mooie lijn DSP bij, er zitten ook twee designpapieren in met een touch zilver, zo gaaf!! Dit kaartje heb ik met die materialen gemaakt.

Gebruikte materialen:
Stempelset: Nailed It
Framelits: Build It
Inkt: Basic Black, Delightful Dijon
Cardstock: Very Vanilla, Delightful Dijon
DSP: Urban Underground Specialty DSP

Volgende week zal ik nog weer een kaartje laten zien.

Wil je ook graag de nieuwe Spring/Summer catalogus hebben, mail me gerust even mandybuckens@gmail.com

Fijne dag verder.
Groetjes Mandy

Reacties