Online Workshop Januari

Nog een paar dagen en het nieuwe jaar begint. Dat betekent weer een nieuwe online workshop. Na de laatste maanden druk met kerstkaarten en doosjes bezig te zijn geweest heb ik echt zin om weer wat anders te maken. Deze keer heb ik daarom gekozen voor het nieuwe DSP "Sending Love". Alles wat je nodig hebt zit in het pakket ( behalve de basis spullen zoals schaar, lijm etc). Met behulp van de film gaan we weer "samen" aan de slag.





Ik vind het zelf fijn om een beetje vooruit te werken, al lukt dat niet altijd. Mooi voornemen voor dit jaar weer.....
Dit papier is heel mooi voor Valentijnsdag. Zelf heb ik niet zoveel met deze dag, maar ik merk de laatste jaren dat veel creatieve vriendinnen op deze dag ook iets maken voor vriendschappen die heel bijzonder zijn. Dat vind ik nou wel heel leuk om te doen!
Gelukkig is dit DSP heel veelzijdig, dus in een handomdraai maak je van dit papier "niet valentijns kaarten"
Zijn jullie al nieuwsgierig...dan hier nog een sneak peek





Voor meer informatie klik dan HIER en wil je deze onlineworkshop ook gaan volgen, stuur dan snel een mailtje naar mandybuckens@gmail.com 


Groetjes Mandy



Reacties