Magic Box

Een tijdje geleden gaf ik al aan een tutorial te maken van onderstaande "Magic Box". Ik heb deze gemaakt aan de hand van een buitenlands snoepdoosje, wat mijn man meenam uit Zwitserland.


Nu leek een film me toch makkelijker, maar ook spannender voor mij. Ik heb natuurlijk gewoon een nederlands gesproken film gemaakt, alleen heb ik in het engels soms wat tekst erbij geschreven ( dan is het voor iedereen te begrijpen hoop ik). 

Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden......



Groetjes Mandy

Reacties

  1. leuk ga ik uitproberen! Leuk klein kadootje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk filmpje Mandy en duidelijke uitleg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om zelf te proberen. Dank je wel Mandy!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk doosje. na 2 pogingen ben ik gestopt. Mijn snij apparaat snijd in de lengte en niet horizontaal. Geen probleem lijkt mij. Even opletten. Ik vindt het zeer verwarrend dat je eerst gaat rillen en dan het papier gaat draaien voor de volgende ril. 2x klopten de maten niet bij mij, jammer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten