Daisy...

Het mooie weer is eindelijk aangebroken en overal schieten de bloemen bij ons in de tuinen omhoog. Het gras groeit hard, mijn man blijft maaien. Ook de eerste groente uit eigen tuin eten we. Heerlijk dat leven op een kleine boerderij. En in mijn schuur kan het soms warm worden, maar onder de veranda is het heerlijk koel om creatief aan de slag te gaan. Zelfs mijn laatste online workshop heb ik daar opgenomen.
Ook onderstaande kaart is daar ontstaan en voor inspiratie hoefde ik alleen om mij heen te kijken. 


Mijn veranda is namelijk in strandthema en daar horen verschillende kleuren blauw bij. 
Deze kaart is gemaakt met de nieuwe bundel "Daisy Delight".
Een mooie stempelset met bijpassende pons.


Zoals je dichtbij goed kan zien, zitten er in deze stempelset weer two-steps stempels en krijg je een heel mooi effect, zonder te hoeven inkleuren.

Volgende week zet ik nog een kaart op mijn blog, die ik met deze set gemaakt hebt.
Ik heb namelijk een teamavond georganiseerd een paar weken terug. Nu had niet iedereen zijn kaart af gekregen. Tja dat is niet raar met zo'n gezellig kwebbel team. Daarom plaatsen we volgende week allemaal onze variant op ons eigen blog, want dan heeft iedereen hem vast af.

Groetjes Mandy

Reacties

Een reactie posten