Eastern Palace Suite deel 2.....

Ik vertelde afgelopen maandag al over de mooie bundel  "Eastern Palace Suite". Deze bundel komt uit de nieuwe jaarcatalogus, die 1 juni uitkomt. Maandag liet ik ook al een youtube film zien, waarin de mogelijkheden met de nieuwe dies van deze bundel goed naar voren kwam. Voor deze kaart ben ik weer aan de slag gegaan met deze "Eastern Medallions Thinlits Dies"


Het leuke is dat je de vorm deels uit het papier kan snijden, zoals de bovenste 2 cirkels, maar ook helemaal uit het papier kan halen, zoals de onderste "doily" (hier moet je wel even met een schaar een paar punten los knippen)


De bijpassende stempelset "Eastern Beauty" past natuurlijk heel mooi erin en ook daar kan je steeds in variëren qua patroon. Vrijdag laat ik zien hoe je alleen met de stempels een kaart maakt. 

Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe kleur "Lemon Lime Twist"? In combinatie met Dapper Denim" springt hij er nog beter uit. 

Heb je interesse in de speciale actie van Stampin'Up! laat het me dan snel weten...want de actie geldt alleen deze maand. 

Groetjes Mandy

Reacties