Eastern Palace Suite deel 3....

Ik kan het niet laten, ik heb nog een paar kaarten gemaakt met de Eastern Palace Suite.
Deze keer heb ik alleen de stempels "Eastern Beauty"gebruikt. Ik hou wel van patronen en daar zijn deze stempels heel geschikt voor.


De nieuwe kleuren "Lemon Lime Twist" en "Tranquil Tide" zitten ook in de bundel en ik moet zeggen dat ik erg blij van deze kleuren word.


De nieuwe kleur "Fresh Fig"zit ook in de bundel en combineert heel mooi met de andere nieuwe kleuren  "Powder Pink" en "Berry Burst". 


De speciale "Eastern Palace Suite Bundel" is te verkrijgen tot 31 mei.

Wil je graag de nieuwe kleuren in het echt zien en er mee aan de slag.....kom dan langs op 1 van de GRATIS party's die ik binnenkort geef. Wil je meer weten klik dan HIER

Creatieve groetjes
Mandy

Reacties

  1. ze zijn mooi geworden, deze set kom je geregeld tegen en bijna iedere keer weer anders. zo veelzijdig deze set.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten