Online workshop ..... mannen

Deze maand ga ik in de online workshop aan de slag voor de heren. Vaderdag komt eraan en ik vind dat een mooie gelegenheid om te werken met het  "Urban Underground DSP"
Vaak hoor ik om me heen toch gezucht en gesteun als er een kaart of doosje gemaakt moet worden voor een man. En als ik in de catalogus kijk, zie je ook veel meer voor vrouwen dan voor mannen. Toch is elke kaart voor mijn gevoel wel om te buigen naar een mannelijke variant, met het juiste papier, kleuren, embelishment en stempels.

Ben je nieuwsgierig geworden? Hier alvast een sneek peak


  en als de kaart opengaat, komt de verborgen tekst tevoorschijn...
En wie al eerder een online workshop bij mij heeft gevolgd weet dat er in het pakket genoeg materialen zit om je eigen draai eraan te geven zoals bijvoorbeeld:
een stoere jongensvariant met de t-shirt builder
een verjaardagskaart met een fotoframe en toestel.

Heb je interesse laat me het dan snel weten...want het designpapier is retired en ik heb maar een beperkt aantal pakketten

Creatieve Groetjes
Mandy



Reacties