Stampin' LAKOTA

Één van de leuke dingen aan demo zijn is "het team". Ik ben ook heel dankbaar voor het leuke team wat ik heb. Iedereen staat altijd voor elkaar klaar en helpt elkaar. Er is begrip, geduld en er wordt met elkaar meegeleefd. Natuurlijk kletsen we ook heel wat af. Een team naam hadden we al even: STAMPIN' LAKOTA

Hoe het precies is ontstaan weet ik niet meer...of eigenlijk wel. Ik werd opperhoofd genoemd en mijn maatje Hiawatha. Dat groeide door in meer en meer woorden die met Indianen te maken hadden. Nu ben ik ook heel erg weg van "Veren en Dreamcatchers". Met het zoeken naar een naam, opperde Ingrid "LAKOTA". Het is een Indianenstam, maar het betekent ook "friends for all". 

Nu werd het dus hoog tijd voor een logo (in de nieuwe incolor kleuren).


Ik heb ook maar meteen mijn hele blog aangepast. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

We hebben een paar weken terug een leuke teamavond gehad en morgen laat een aantal demo's van Stampin' Lakota zien wat ze gemaakt hebben die avond. Komen jullie langs hoppen?!

Groetjes Mandy


Reacties

Een reactie posten