sunflowers

Mijn lievelingsbloemen zijn anjers, dat komt door mijn jeugd. Als ik een diploma haalde of bijvoorbeeld aan de zwemvierdaagse meedeed, stond mijn moeder altijd met een bosje anjers voor mij in haar handen. 
De zonnebloem vind ik echter een hele mooie bloem en hij staat dan ook in mijn top 3 van bloemen. Nu vragen jullie je misschien moeten af, wat is de laatste bloem in die top 3 dan...dat is de anemoon.

Toen ik lekker door de nieuwe herfst/winter catalogus bladerde, viel mijn oog meteen op de stempelset Painted Harvest. Een mooie 2-steps stempelset, die nu eens niet heel precies gestempeld hoeft te worden.



Met de bijpassende Leaf Punch maak je de kaart helemaal af. Ik vind een pons echt zo veel makkelijker dan een stans/die om even snel een blaadje los op de kaart te kunnen plakken. Deze pons heeft echt een hele mooie maat, zodat je het blaadje bij heel veel andere bloemen ook kunt gebruiken.
De stempel en pons zijn samen ook een bundel, dwz dat je 10% korting krijgt als je ze beide koopt!



In combinatie met de nieuwe Acetate Card Boxes, maak je zo in een handomdraai van je kaart een kadootje.




Natuurlijk ging er bij mij een reep chocolade in en dan het liefst heel puur.


Creatieve groetjes,
Mandy

ps in de linkerbalk vind je nu de nieuwe herfst/jaarcatalogus en een link naar de Nederlandse stempelsets.




Reacties

Een reactie posten